• Klients ir svarīgākais. Vienmēr

    Lielisks e-komercijas risinājums nav veidots, lai izpatiktu tev, bet gan, lai patiktu tavam klientam. Atrisini sava klienta problēmu, un peļņa sekos pati. Tāpēc katrs dizaina lēmums, katrs vārds un katrs lietotāja ceļš tiek veidots, lai kalpotu gala klientam, nevis dizaina tendencēm vai subjektīviem uzskatiem.

  • Visa centrā biznesa mērķi

    Mūsu prioritāte ir tavi biznesa mērķi – izaugsme, pārdošana, klientu noturēšana, peļņa vai jebkas cits. Viss, ko programmējam, dizainējam un rakstām, tiek veidots, lai palīdzētu sasniegt tavu mērķi.

  • Vispirms diagnoze, tad risinājums

    Mēs nepaļaujamies uz pieņēmumiem. Mēs analizējam datus, pārbaudām hipotēzes un izprotam situāciju pirms piedāvājam ieteikumus. Efektīvai e-komercijai nepieciešama skaidrība nevis minējumi.

  • Definē, kas ir panākumi

    Bez skaidriem mērķiem un datiem nav iespējams novērtēt progresu. Mēs definējam problēmu, auditoriju un panākumu kritērijus, pirms uzsākam darbu pie stratēģijas, dizaina vai satura.

  • Sāc ar mazumiņu. Mācies ātri. Uzlabo bieži

    Mēs negaidām ideālu brīdi, lai publicētu paveikto. Mūsu mērķis ir ātri paveikt kvalitatīvu darbu un tad pilnveidot to, balstoties uz reālu klientu uzvedību un datiem. Sadalot lielus soļus mazākos, mēs samazinām riskus un saglabājam elastību.

  • Mārketings ir daļa no produkta

    Veikalam ne tikai labi jāizskatās, bet arī jāspēj pārdot. Tāpēc mēs mārketinga rīkus iekļaujam veikala uzbūvē. No e-pasta pieraksta formām līdz SEO pamatiem un reklāmas kampaņu piezemēšanās lapām, mēs nodrošinām, lai tavs veikals būtu ne tikai funkcionāls, bet arī gatavs augt. Rezultātā iegūsti vienotu sistēmu, kas veicina izaugsmi un rezultātus.

  • Esam proaktīvi, nevis reaktīvi

    Mēs negaidām, kamēr kāds pasaka, ko darīt. Mēs pamanām iespējas uzlabojumiem, izvērtējam riskus un piedāvājam risinājumus, pirms problēma kļūst aktuāla. Katru klientu uztveram kā vienīgo. Ar pielāgotu pieeju, ātrām atbildēm un patiesu iesaisti viņa izaugsmē un rezultātos. Tas nozīmē būt soli priekšā un patiesi izprast klienta produktu.

  • Reālas ekspektācijas, nevis ilūzijas

    Veiksme sākas ar atklātu sarunu. Jau projekta sākumā nosakām skaidras ekspektācijas — rezultātus, iespējamos riskus un risinājumus izaicinājumiem. Vienmēr atgādinām, ka arī tad, ja viss norit veiksmīgi, rezultāti var prasīt laiku. Reālas ekspektācijas palīdz veidot uzticēšanos un nodrošina ilgtspējīgu sadarbību.