Zuperskin
Stratēģija, dizains un Shopify veikals jaunam sejas ādas kopšanas zīmolam.

Klienta atsauksme
Esam radījuši savu sejas ādas kopšanas zīmolu, lai vēl praktiskāk izprastu e-komercijas ikdienu. Mēs radījām zīmolu produktu piesātinātā tirgū. Mūsu pašmērķis nebija tikai kvalitatīva kopjošā kosmētika, bet gan e-komercijas praktizēšana ikdienā. Tagad klientiem varam ieteikt vēl praktiskākus risinājumus, ko paši izmantojam!
Problēma
Pārliecināt skeptisku auditoriju uzticēties zīmolam, kuru tā nepazīst. Lielākais izaicinājums - izprast, kā iepērkas sievietes pēc 40. Viņas ir piesardzīgas, netic uzpūstām atsauksmēm un nereaģē uz “pasteidzies nopirkt” trikiem. Katrs klikšķis un pirkums bija jānopelna ar godīgumu, skaidrību un uzticību.
Rezultāts
Izvēlējāmies minimālistisku, atklātu pieeju, kas balstīta skaidrībā un cieņā. Katrā solī domājām par auditoriju - veicām lietojamības testus un noskaidrojām, kam iepērkoties uzmanību pivēršs mūsu mērķauditorija. Izvēlējāmies lielāku fontu ērtākai lasīšanai, izmantojām fotogrāfijas ar nobriedušām sievietēm un radījām saturu, kas runā tieši par viņu vajadzībām. Zuperskin ir mūsu pašu e-komercijas pieredzes laboratorija. Šeit mēs pārbaudām, kā veidot uzticību digitālajā vidē, un katru iegūto atziņu pielietojam, strādājot ar klientiem. Tas ir zīmols, kas palīdz mums kļūt labākiem visā, ko darām.
Apskatīt projektu tiešsaistē
Kolekcijas lapa, kas atspoguļo ādas kopšanas rutīnas soļus
Kolekcijas lapu izstrādājām tā, lai tā sekotu dabiskajai ādas kopšanas rutīnas soļu secībai. Nevis vienkāršs produktu katalogs, bet izglītojošs izkārtojums, kas parāda, kā produkti darbojas kopā. Vienkārši, intuitīvi un izglītojoši. Dizains, kas ne tikai palīdz saprast rutīnu, bet arī veicina vairāku produktu iegādi.

Produktu lapa, kas rada uzticamību
Izglītot klientu bija svarīgi, bet tikpat svarīga bija lasāmība. Izveidojām satura struktūru, kas palīdz klientiem ātri atrast galveno - sastāvu, iedarbību un rezultātus. Skaidrs, pārskatāms dizains un neizskaistināts saturs kļuva par uzticības pamatu, kas pārvērš interesi pirkumā.

Vispirms izglīto. Pēc tam pārdod.
Tā vietā, lai uzbāzīgi pārdotu produktus, koncentrējāmies uz pircēju jautājumu atbildēšanu. Mēs izveidojām blogu, kas atbild uz jautājumiem, nevis vienkārši reklamē produktus. Fokusējoties uz satura kvalitāti un autentisku komunikāciju ar sievietēm pirms menopauzes vecumā, ieguvām gan Google redzamību, gan lojālu auditoriju. Šobrīd blogs ir viens no galvenajiem jauno klientu piesaistes kanāliem.

Mūsu pašu e-komercijas laboratorija, no kuras mācāmies ik dienu
Zuperskin ir vieta, kur testējam, mācāmies un pilnveidojamies. Šeit eksperimentējam ar reklāmām, e-pasta plūsmām un lietotāja pieredzi, pārvēršot idejas izmērāmos rezultātos. Katru atziņu izmantojam klientu projektos, pierādot, ka mūsu e-komercijas stratēģijas nav tikai teorija, bet tās ir pārbaudītas praksē.
Nepieciešama palīdzība ar tavu e-veikalu?
E-komercijas aģentūra zīmoliem, kuri vēlas vairāk kā tikai skaistu dizainu - tie vēlas rezultātus. Mēs apvienojam stāstniecību, dizainu un programmēšanu, lai motivētu e-veikala apmeklētājus kļūt par lojāliem klientiem.