the Munio
Ilgtermiņa sadarbība ar mājas aromātu zīmolu, lai veicinātu B2C un B2B kanālu izaugsmi.

Klienta atsauksme
Mums ir bijušas smukās bildes un esam centušies strādāt ar cilvēkiem, kuriem nepieciešams mūsu darāmo lietu saraksts, lai notiktu izmaiņas. Zuper ir pavisam citādāki. Viņi sāk ar funkcionālo novērtējumu un viņiem tiešām rūp biznesa mērķi. Viņi lieliski zina, kas jādara, pirms mēs esam to pateikuši.
Problēma
The MUNIO mērķis bija ieiet jaunos tirgos, palielināt tiešsaistes pārdošanu B2C segmentā un izveidot B2B platformu sadarbības partneriem un mazumtirgotājiem. Mēs kļuvām par viņu komandas paplašinājumu - ciešā sadarbībā, soli pa solim, sākām redzēt rezultātus.
Rezultāts
Veicām pilnu tiešsaistes veikala un sociālo mediju auditu, lai identificētu nepilnības un iespējas izaugsmei. Uzlabojām zīmola esošo Shopify B2C veikalu. Tāpat izveidojām jaunu B2B platformu mazumtirgotājiem, kas automatizē agrāk manuālos, laikietilpīgos procesus un ļauj komandai koncentrēties uz zīmola izaugsmi. Paralēli ieviesām un attīstījām jaunu mārketinga kanālu – epastu, kas bija svarīgs solis The MUNIO B2C tiešsaistes pārdošanas attīstībā. Kā ilgtermiņa partneri, mēs palīdzējām The MUNIO trīskāršot tiešsaistes pārdošanas apjomus un palielināt atkārtoto pircēju īpatsvaru par 107%.
Apskatīt projektu tiešsaistēNo svecēm līdz ādas kopšanas produktiem
Pēc vairāk nekā desmit gadu pieredzes sojas sveču tirgū, The MUNIO 2019. gadā paplašināja piedāvājumu ar organiskās ādas kopšanas produktiem, sperot stratēģisku soli konkurētspējīgā un augošā segmentā. Mēs izveidojām Shpify veikalu, kas vienlīdz labi atspoguļo abas produktu kategorijas.

Kolekcijas lapa jaunajai produktu līnijai
Paplašinot produktu klāstu, izveidojām SEO optimizētas piezemēšanās lapas mārketinga kampaņām. Uzsvars tika likts uz produktu izcelšanu un to galveno priekšrocību parādīšanu - ilgtspējīgu iepakojumu un sertificētām organiskas izcelsmes sastāvdaļām.

Uzticības iegūšana ar atsauksmju sistēmu
Lai stiprinātu pircēju uzticību un nodrošinātu drošu iepirkšanās pieredzi, ieviesām pārskatāmu atsauksmju sistēmu, kas palīdz klientiem redzēt produktu vērtību un justies pārliecinātiem par pirkumu. Paralēli izveidojām SEO optimizētu saturu un piezemēšanās lapas, lai uzlabotu rezultātus meklētājprogrammās un piesaistītu motivētāku auditoriju.
Vairumtirdzniecība tiešsaistē un bez robežām
Izveidojām B2B platformu, kas aizstāj manuālos pasūtījumus un ļauj apstiprinātiem partneriem tiešsaistē veikt pirkumus, apskatīt rēķinus un lejupielādēt mārketinga materiālus. Šī sistēma būtiski atviegloja procesu un nodrošināja nepārtrauktu pārdošanu arī COVID-19 ierobežojumu laikā.

Sākumlapa, kas uzrunā katru partneri personīgi
Katrs The MUNIO vairumtirdzniecības partneris redz pielāgotu vizuālo ziņojumu, kas mudina sākt pārlūkot produktus un veikt pasūtījumu.

Vispirms mēs iepērkamies ar acīm
Lai tiešsaistes veikals būtu veiksmīgs, produktiem jāizskatās pievilcīgi. The MUNIO gadījumā mēs iesaistījāmies radošajā fotosesiju procesā, lai attēlos precīzi nodotu produkta detaļas un sajūtu, kas mudina veikt pasūtījumu.
E-pasts joprojām ir uzticamākais kanāls
Pateicoties precīzai segmentācijai un automatizētiem e-pastiem, The MUNIO B2C e-pasta abonentu saraksts pieauga par 88 %, un e-pastu atvēršanas rādītāji sasniedza 46,9 % (3,6 % klikšķu) - vairāk nekā divkārši pārsniedzot nozares vidējos rezultātus.

Mārketinga komunikācija, kas dod rezultātus
Klienti katru dienu saņem desmitiem e-pastu, tāpēc svarīgi panākt, lai tavējais izceltos. Mūsu pieredze rāda - to var panākt ar personalizētiem ziņojumiem un precīzu sūtīšanas laiku. Izmantojam automatizētos e-pastus, kas reaģē uz konkrētām klientu darbībām - nodrošinot pareizo informāciju īstajā brīdī. Šī pieeja rada dabiskāku un personiskāku pieredzi, un tieši šie automatizētie e-pasti palīdzējuši palielināt atkārtoto pircēju īpatsvaru par 107 %.
Zīmola vērtības sociālo mediju saturā
Sezonalitāte sveču biznesā spēlē lielu lomu, taču The MUNIO vajadzēja vairāk par īslaicīgiem pārdošanas kāpumiem. Izveidojām kvalitatīvu sociālo mediju saturu, kas izceļ zīmola vērtības - veidojot ciešāku saikni ar auditoriju un nodrošinot stabilus pārdošanas rezultātus visa gada garumā.

Jaunu tirgu atklāšana
Produktu līnijas paplašināšana pavēra iespēju paplašināt arī zīmola klātbūtni jaunajos tirgos. Mēs fokusējāmies uz digitālu un starptautisku izaugsmi, lai The MUNIO spētu veiksmīgi ieiet jaunos tirgos.

Pievienošanās globālai vairumtirdzniecības platformai
Pateicoties rūpīgam izpētes darbam, attiecību veidošanai un nedaudz veiksmei, kļuvām par Faire partneriem. Tā ir viena no pasaules vadošajām vairumtirdzniecības platformām. The MUNIO kļuva par vienu no pirmajiem Eiropas zīmoliem šajā tīklā, iegūstot tiešu piekļuvi mazumtirgotājiem ASV un Kanādā. Šī sadarbība kļuva par spēcīgu startu jaunā tirgū un turpina veicināt zīmola izaugsmi Ziemeļamerikā.

Konsekvence = stabila izaugsme
Kopš pievienošanās Faire platformai, The MUNIO profila apmeklējums ir nepārtraukti audzis. Izprotot platformas algoritmus, mums izdevies palielināt zīmola redzamību un sasniegt vairāk mazumtirgotāju.
Nepieciešama palīdzība ar tavu e-veikalu?
E-komercijas aģentūra zīmoliem, kuri vēlas vairāk kā tikai skaistu dizainu - tie vēlas rezultātus. Mēs apvienojam stāstniecību, dizainu un programmēšanu, lai motivētu e-veikala apmeklētājus kļūt par lojāliem klientiem.