the Munio

Ilgtermiņa sadarbība ar mājas aromātu zīmolu, lai veicinātu B2C un B2B kanālu izaugsmi.

the Munio

Klienta atsauksme

Problēma

Rezultāts

Apskatīt projektu tiešsaistē

No svecēm līdz ādas kopšanas produktiem

Pēc vairāk nekā desmit gadu pieredzes sojas sveču tirgū, The MUNIO 2019. gadā paplašināja piedāvājumu ar organiskās ādas kopšanas produktiem, sperot stratēģisku soli konkurētspējīgā un augošā segmentā. Mēs izveidojām Shpify veikalu, kas vienlīdz labi atspoguļo abas produktu kategorijas.

Themunio b2c skincare

Kolekcijas lapa jaunajai produktu līnijai

Paplašinot produktu klāstu, izveidojām SEO optimizētas piezemēšanās lapas mārketinga kampaņām. Uzsvars tika likts uz produktu izcelšanu un to galveno priekšrocību parādīšanu - ilgtspējīgu iepakojumu un sertificētām organiskas izcelsmes sastāvdaļām.

Themunio b2c gifts

Uzticības iegūšana ar atsauksmju sistēmu

Lai stiprinātu pircēju uzticību un nodrošinātu drošu iepirkšanās pieredzi, ieviesām pārskatāmu atsauksmju sistēmu, kas palīdz klientiem redzēt produktu vērtību un justies pārliecinātiem par pirkumu. Paralēli izveidojām SEO optimizētu saturu un piezemēšanās lapas, lai uzlabotu rezultātus meklētājprogrammās un piesaistītu motivētāku auditoriju.

Vairumtirdzniecība tiešsaistē un bez robežām

Izveidojām B2B platformu, kas aizstāj manuālos pasūtījumus un ļauj apstiprinātiem partneriem tiešsaistē veikt pirkumus, apskatīt rēķinus un lejupielādēt mārketinga materiālus. Šī sistēma būtiski atviegloja procesu un nodrošināja nepārtrauktu pārdošanu arī COVID-19 ierobežojumu laikā.

Themunio wholesale landing

Sākumlapa, kas uzrunā katru partneri personīgi

Katrs The MUNIO vairumtirdzniecības partneris redz pielāgotu vizuālo ziņojumu, kas mudina sākt pārlūkot produktus un veikt pasūtījumu.

Themunio wholesale products

Vispirms mēs iepērkamies ar acīm

Lai tiešsaistes veikals būtu veiksmīgs, produktiem jāizskatās pievilcīgi. The MUNIO gadījumā mēs iesaistījāmies radošajā fotosesiju procesā, lai attēlos precīzi nodotu produkta detaļas un sajūtu, kas mudina veikt pasūtījumu.

E-pasts joprojām ir uzticamākais kanāls

Pateicoties precīzai segmentācijai un automatizētiem e-pastiem, The MUNIO B2C e-pasta abonentu saraksts pieauga par 88 %, un e-pastu atvēršanas rādītāji sasniedza 46,9 % (3,6 % klikšķu) - vairāk nekā divkārši pārsniedzot nozares vidējos rezultātus.

Themunio end of summer sale

Mārketinga komunikācija, kas dod rezultātus

Klienti katru dienu saņem desmitiem e-pastu, tāpēc svarīgi panākt, lai tavējais izceltos. Mūsu pieredze rāda - to var panākt ar personalizētiem ziņojumiem un precīzu sūtīšanas laiku. Izmantojam automatizētos e-pastus, kas reaģē uz konkrētām klientu darbībām - nodrošinot pareizo informāciju īstajā brīdī. Šī pieeja rada dabiskāku un personiskāku pieredzi, un tieši šie automatizētie e-pasti palīdzējuši palielināt atkārtoto pircēju īpatsvaru par 107 %.

Zīmola vērtības sociālo mediju saturā

Sezonalitāte sveču biznesā spēlē lielu lomu, taču The MUNIO vajadzēja vairāk par īslaicīgiem pārdošanas kāpumiem. Izveidojām kvalitatīvu sociālo mediju saturu, kas izceļ zīmola vērtības - veidojot ciešāku saikni ar auditoriju un nodrošinot stabilus pārdošanas rezultātus visa gada garumā.

Themunio black friday

Jaunu tirgu atklāšana

Produktu līnijas paplašināšana pavēra iespēju paplašināt arī zīmola klātbūtni jaunajos tirgos. Mēs fokusējāmies uz digitālu un starptautisku izaugsmi, lai The MUNIO spētu veiksmīgi ieiet jaunos tirgos.

Themunio faire

Pievienošanās globālai vairumtirdzniecības platformai

Pateicoties rūpīgam izpētes darbam, attiecību veidošanai un nedaudz veiksmei, kļuvām par Faire partneriem. Tā ir viena no pasaules vadošajām vairumtirdzniecības platformām. The MUNIO kļuva par vienu no pirmajiem Eiropas zīmoliem šajā tīklā, iegūstot tiešu piekļuvi mazumtirgotājiem ASV un Kanādā. Šī sadarbība kļuva par spēcīgu startu jaunā tirgū un turpina veicināt zīmola izaugsmi Ziemeļamerikā.

Themunio faire stats

Konsekvence = stabila izaugsme

Kopš pievienošanās Faire platformai, The MUNIO profila apmeklējums ir nepārtraukti audzis. Izprotot platformas algoritmus, mums izdevies palielināt zīmola redzamību un sasniegt vairāk mazumtirgotāju.

Mārtiņš Mihailovs
Elīna Bumbiere

Nepieciešama palīdzība ar tavu e-veikalu?

E-komercijas aģentūra zīmoliem, kuri vēlas vairāk kā tikai skaistu dizainu - tie vēlas rezultātus. Mēs apvienojam stāstniecību, dizainu un programmēšanu, lai motivētu e-veikala apmeklētājus kļūt par lojāliem klientiem.