Monboxy
E-komercijas un e-pasta mārketinga risinājumi daudzfunkcionālam rotaļu pufa zīmolam.

Klienta atsauksme
Zuper radīja vairāku valodu iepirkšanās pieredzi ne tikai veikalā, bet arī epastu mārketingā. Viss tekstuālais saturs - blogi, lapas saturs, pat noteikumu lapas- tika paceltas pilnīgi citā līmenī!
Problēma
Monboxy bija guvis stabilus panākumus Etsy platformā, taču viņu mērķis bija dažādot izaugsmes kanālus un mazināt atkarību no vienas platformas. Turklāt zīmolam ir tikai viens produkts - daudzfunktionāls rotaļdīvāns vairākās krāsās. Pircēji nespēja līdz galam uztvert šī produkta plašās iespējas. E-veikalam bija ātri jāizglīto pircējs par produkta pielietojumu, jāpārdod tas pārliecinošāk un jāpārvērš produkta stāsts saprotamā valodā globālai auditorijai.
Rezultāts
Mēs pārvērtām vienas preces veikalu daudzdimensionālā zīmola pieredzē. No iesaistošiem vizuālajiem materiāliem līdz daudzvalodu saturam, jaunais e-veikals izceļ vairāk nekā 35 dažādas dīvāna konfigurācijas. Klientu izglītošanu veicām e-pastos, izstrādājot vairāk nekā 10 dažādas automatizētās plūsmas 5 valodās. Ar savu jauno Shopify veikalu Monboxy ir dažādojis pārdošanas kanālus ārpus Etsy un ir gatavs augt globāli. Pateicoties stāstniecībā balstītai stratēģijai, Monboxy tagad pārdod efektīvāk, parādās augstāk meklētājprogrammās un notur apmeklētāju uzmanību ilgāk. Organiskais apmeklējums pieauga par 76 %, apgrozījums - par 35 %.
Apskatīt projektu tiešsaistēIndividuāla dizaina veikals, kas mazina atkarību no Etsy
Monboxy bija guvis stabilus panākumus Etsy platformā, taču mūsu mērķis bija dažādot izaugsmes kanālus un mazināt atkarību no vienas platformas. Izveidojām Shopify veikalu, kas izceļ dīvāna daudzpusību un saglabā uzticību, ko zīmols jau bija iemantojis klientu acīs visā pasaulē.
Kad vecāki iegādājas preces bērniem, viņi pievērš uzmanību katrai detaļai
Vecākiem svarīgākais ir produkta drošība un kvalitāte. Mēs izveidojām produktu lapas, kas izceļ tieši šīs nianses. Tās veidotas ar skaidru tekstu un vizuāliem risinājumiem, kas kliedē šaubas un palīdz ģimenēm iedomāties Monboxy savās mājās.
Zīmola vizuālā identitāte integrēta iepirkšanās pieredzē
Monboxy bija tikko atjaunojis savu zīmola identitāti, tāpēc mēs jaunās vizuālās vadlīnijas organiski iepinām veikala dizainā un epastos, nenovēršot uzmanību no svarīgās informācijas. Rezultāts - pietiekami daudz zīmola pieskārienu, lai dizains šķistu vienots, bet nenovērstu uzmanību no pirkuma veikšanas.

Daudzvalodu e-pasta automatizācija ar Klaviyo
Izveidojām vairāk nekā 10 Klaviyo automatizācijas piecās valodās - spāņu, franču, itāļu, vācu un angļu - lai atbilstu veikala daudzvalodu pieredzei. Katrs klients tagad saņem saziņu savā valodā, nodrošinot vienotu zīmola pieredzi un veicinot atkārtotus pirkumus.

Nepieciešama palīdzība ar tavu e-veikalu?
E-komercijas aģentūra zīmoliem, kuri vēlas vairāk kā tikai skaistu dizainu - tie vēlas rezultātus. Mēs apvienojam stāstniecību, dizainu un programmēšanu, lai motivētu e-veikala apmeklētājus kļūt par lojāliem klientiem.