AMATA
Izveidojām e-veikalu zīmolam, kas rada ilgtspējīgas un laikmetīgas āra mēbeles.

Klienta atsauksme
Meklējām uzticamu partneri veikala izveidei un uzreiz sapratām, ka esam ar Zuper uz viena viļņa! Zuper ļoti labi sadzirdēja mūsu vēlmes un vajadzības tai pat laikā piedāvājot savu redzējumu. Ļoti ātras atbildes un patīkama komunikācija. Jaunais veikals ne tikai izskatās lieliski, ir pārskatāms un ērts, bet ir uzlabojusies arī lietotāju pieredze.
Problēma
Pēc vairāk nekā 30 gadu panākumiem B2B segmentā AMATA vēlējās pāriet uz tiešo pārdošanu (B2C). Zīmols, kas rada nesteidzīgas, ilgmūžīgas koka mēbeles, jau reiz bija mēģinājis izveidot B2C veikalu. Taču bez skaidras e-komercijas stratēģijas veikals tā arī neguva apgriezienus. AMATA pie mums vērsās ar vajadzību pēc tiešsaistes veikala, kas spētu ielausties dārza mēbeļu tirgū, kurā dominē lēta plastmasas produkcija.
Rezultāts
Apvienojot zīmola stāstniecību ar e-komercijas labākajām praksēm, palīdzējām AMATA veiksmīgi atgriezties DTC tirgū. Dizainējām un uzbūvējām pielāgotu Shopify veikalu pircējam, kurš izvēlas nesteidzīgi - pēta, salīdzina un pērk ar nodomu. AMATA jaunais veikals pierāda, ka arī dārgi, sezonāli produkti var veiksmīgi attīstīties tiešsaistē. Ar augošu vidējo pirkuma groziņu un 2,4 vienībām vienā pasūtījumā, klienti ne tikai apskata veikalu - viņi iegādājas. Vēl svarīgāk, tagad AMATA ir digitāls pamats, kas atspoguļo tās meistarību un palīdz zīmolam augt ārpus apgūtajām B2B robežām, piemēram, savienojot jauno Shopify veikalu ar Amazon Marketplace.
Apskatīt projektu tiešsaistē
Ar jauno tiešsaistes veikalu AMATA ir gatava attīstīt savu tiešo pārdošanu, stiprināt zīmola klātbūtni un veidot lojālu klientu loku arī ārpus B2B segmenta.
Labi strukturēta produktu lapa, kas izceļ kvalitāti
Katrs AMATA produktu lapas elements atspoguļo to pašu meistarību, kas ielikta mēbelēs. Skaidra satura struktūra, izteiksmīgi vizuālie materiāli un izcelti raksturlielumi dara vairāk nekā tikai informē - tie ļauj sajust kvalitāti uzreiz.

Meistarība nesteidzas. Tāpēc radījām katalogu, kas aicina iepazīt
Izveidojām produktu katalogu, kas necenšas pārdot tūlīt, bet aicina iepazīt - soli pa solim. Katalogā attēlojām lielas produktu bildes vidē, krāsu izvēles aplīšus, īsus aprakstošos tekstus par katru produktu un izcelto stāstu par meistarību. Šie visi elementi apmeklētāju mudina lapā uzkavēties ilgāk un iepazīt gan zīmolu, gan produkciju.

Vizuālā stāstniecība, kas iedzīvina zīmola ilgtspējīgo radīšanas procesu
AMATA nesteidzas. Viņu stāsts ir par roku darbu, laiku un cieņu pret dabu. Mēs šo filozofiju pārvērtām vizuālā pieredzē, kas ļauj šo zīmola vērtību ne tikai redzēt, bet arī sajust.

Nepieciešama palīdzība ar tavu e-veikalu?
E-komercijas aģentūra zīmoliem, kuri vēlas vairāk kā tikai skaistu dizainu - tie vēlas rezultātus. Mēs apvienojam stāstniecību, dizainu un programmēšanu, lai motivētu e-veikala apmeklētājus kļūt par lojāliem klientiem.