Kas mēs esam?
Mūsdienās radīt zīmolu var jebkurš. Bet panākt, lai cilvēkiem tiešām rūp, tas ir grūtāk. Mēs palīdzam e-komercijas zīmoliem iegūt klientu uzticību un uzmanību, kas rada paliekošu vērtību.
Kamēr citi seko tendencēm, mēs sekojam rezultātiem, datiem, cilvēkiem un stāstiem, kas pārliecina un pārdod.
Mēs esam divu cilvēku komanda ar vērienīgu pieredzi un plašu skatījumu uz e-komerciju — no stratēģijas un stāstniecības līdz dizainam un programmēšanai. Veidojot risinājumus, mums vienlīdz svarīga ir gan klientu pieredze, gan biznesa mērķi. Mums patīk sākt ar maziem soļiem, ātri virzīties uz priekšu un pilnveidot paveikto, balstoties uz reāliem datiem, nevis pieņēmumiem.
Esam strādājuši ar zīmoliem, kuru apgrozījums mērāms miljonos un kuri prioritizē izaugsmi pat tad, ja tas nozīmē mazāku peļņu. Un ar tādiem, kuriem peļņa ir vissvarīgākā. Mēs strādājam gan ar premium dizaina produktiem, gan ikdienas precēm. Mēs vienmēr iedziļināmies, uzdodam pareizos jautājumus un iepazīstam tavu nozari kā savu.

Elīna Bumbiere
elina@thezuper.comMan nepatīk minēt — man patīk ieklausīties. Ikdienā runāju ar klientiem, lai zīmoliem nebūtu jāmin, kas viņu veikalos darbojas veiksmīgi un kas mulsina apmeklētājus. Iegūto informāciju pārvēršu trāpīgos tekstos un pārdomātos dizaina uzlabojumos.
Papildus darba pieredze:
PrintfulKā mārketinga projektu vadītāja biju atbildīga par jaunu funkcionalitāšu izstrādi. Ieviesu lietotāju izpētes principus un lietojamības testēšanu, kā arī organizēju satura izstrādes, dizaineru un programmētāju darbu projektu izstrādes laikā.
Draugiem GroupVienlaicīgi darbojos vairākos grupas uzņēmumos, radot dažādu formātu tekstuālo saturu, mārketinga plānus, maksas reklāmas un epastu stratēģijas.
Startup House RigaTematiskais un vadošais mentors jaunuzņēmumiem. Palīdzu komandām izprast produkta virzību tirgū, klientu ceļu un atbilstošākos mārketinga risinājumus.
ZuperskinMūsu pašu radītais sejas kopšanas kosmētikas zīmols, ar kuru ikdienā praktizējam e-komercijas stratēģijas.

Mārtiņš Mihailovs
martins@thezuper.comDizainēju skaistus un ienesīgus e-komercijas veikalus. Pārvēršu dizainus ātrdarbīgā kodā un regulāri klientiem atgādinu, ka nedrīkst aizmirst par mārketingu. Mana superspēja? Dienas laikā viegli pārslēgties starp dizaina, programmēšanas un mārketinga uzdevumiem.
Papildus darba pieredze:
PrintfulKā lietotāju pieredzes dizainers uzlaboju UX, padarot to intuitīvāku, konsekventāku un efektīvāku — lai tīmekļa un mobilā pieredze klientiem šķistu kā viens veselums.
draugiem.lvMana uzmanība bija vērsta uz lietotāju pieredzes un lietotāja saskarnes risinājumiem Android lietotnei, privātajām ziņām un kopienas sadaļām.
Startup Wise GuysKā mentors sniedzu komandām atgriezenisko saikni un ieteikumus par radīto risinājumu lietojamību.
ZuperskinMūsu pašu radītais sejas kopšanas kosmētikas zīmols, ar kuru ikdienā praktizējam e-komercijas stratēģijas.
Mūsu klienti novērtē kopā paveikto un sasniegtos mērķus.
Uzzini, kas viņiem par mums sakāms.
Uzreiz sapratām, ka esam uz viena viļņa!
Meklējām uzticamu partneri veikala izveidei un uzreiz sapratām, ka esam ar Zuper uz viena viļņa! Zuper ļoti labi sadzirdēja mūsu vēlmes un vajadzības tai pat laikā piedāvājot savu redzējumu. Ļoti ātras atbildes un patīkama komunikācija. Jaunais veikals ne tikai izskatās lieliski, ir pārskatāms un ērts, bet ir uzlabojusies arī lietotāju pieredze.
Arta Celma E-komercijas vadītāja @ AMATAZuper piedāvā visu, kas e-komercijā nepieciešams!
Ļoti novērtēju profesionālu, bet atklātu un operatīvu komunikāciju. Arī e-veikalā pēc palaišanas ir manāmi uzlabojies iepirkšanās ērtums, pārskatāmība, arī ātrums, to caur atsauksmēm pauž arī paši klienti. Liels trumpis ir tas, ka vienuviet var iegūt augstākās kvalitātes teksta veidošanu, tehnisko izstrādi un dizaina radīšanu.
Miks Balodis Ex-CEO @ Vaidava CeramicsPatiešām lieliska sadarbība!
Ļoti profesionāla sadarbība – godīga komunikācija, dziļa iedziļināšanās mūsu biznesā, vērtīgi priekšlikumi un gatavība pateikt ‘nē’, kad nepieciešams. Novērtējam jūsu ‘business-minded’ pieeju: ne tikai tehniskais darbs, bet arī domāšana par mūsu rezultātiem un investīciju atdevi. Ļoti pieejami, operatīvi, kvalitatīvs rezultāts un patīkama, pozitīva attieksme. Mēs noteikti iesakām jūs tālāk!
Mārtiņš Spravņiks Līdzīpašnieks @ Sweet Home From WoodVisu paveica lieliski un ar pirmo piegājienu!
Nav daudz tādu uzņēmumu, kas spējīgi izstrādāt gan dizainu, gan tehnisko risinājumu un saturu. Iepriekšējās pieredzes bija vilšanās. Zuper jau pirmajā brīdī nolasīja mūsu vajadzību. Veiktā priekšizpēte nodrošināja to, ka pirmais piedāvātais risinājums bija uzvarētājs.
Agnese Veinberga Partnere @ FABaltics
Izklausās labi. Bet vai mums ir pa ceļam?
Iepazīsties ar mūsu principiem un saproti, vai esam uz viena viļņa.
Esam uz viena viļņa ar zīmoliem, kuri

Mums nebūs pa ceļam, ja
Jautājumi, kas, iespējams, ienākuši prātā arī tev.
Atbildam godīgi un caurskatāmi.
Kādas ir pakalpojumu izmaksas?
Ļoti labs jautājums. Kad kļūstam par ilgtermiņa sadarbības partneriem, mēs uzņemamies paveikt visu, kas nepieciešams, lai sasniegtu rezultātus. Mūsu likme ir 60 EUR stundā - neatkarīgi no uzdevuma. Ja meklē vislētāko risinājumu, iespējams, tie nebūsim mēs. Mēs nekonkurējam ar cenu, bet gan ar rezultātiem - un zinām, ka ieguldījums atmaksāsies. Īsāk sakot: mūsu izmaksas ir zemākas par to, ko nopelnīsi, sadarbojoties ar mums.
Ar ko Zuper atšķiras no citām aģentūrām?
Patiesībā, mēs nemaz neesam aģentūra šī vārda klasiskajā izpratnē. Mums nav lielas komandas, projektu vadītāju, vai sagataves, ko izmantojam visiem klientiem. Mēs vienlaicīgi strādājam ar nelielu klientu loku, lai iedziļinātos problēmā un kļūtu par daļu no komandas. Tādējādi varam nodrošināt savlaicīgu un pārdomātu komunikāciju, precīzu risinājumu un attiecības, kas balstītas patiesā ieinteresētībā. Ja meklē uzticamu ilgtermiņa e-komercijas atbalstu, esi pareizajā vietā.
Vai varat palīdzēt ar veikala izveidi un uzturēšanu?
Jā. Mēs palīdzam gan izveidot, gan uzturēt e-komercijas projektus. Neatkarīgi no tā, vai ideja ir sākumfāzē, vai nepieciešama palīdzība ar stratēģiju ilgtermiņā, mēs varam palīdzēt jebkurā dzīvescikla posmā.
Vai Zuper var palīdzēt ar stratēģiju UN izpildi?
Tieši to vislabāk pieprotam – veidojam pārdomātas stratēģijas un ieviešam tās realitātē. Mēs pielietojam gadu laikā uzkrātās zināšanas un prasmes, lai ieviestu nepieciešamās izmaiņas tur, kur tas ir vislietderīgāk. Mūsu prasmes iekļauj (bet ne tikai) UX/UI dizainu, produktu mārketingu, B2C un B2B risinājumus, e-pasta mārketingu, lietotņu dizainu, tekstu rakstīšanu, konversiju optimizāciju un risinājumu izstrādi.