Usability test participants
Atrast pareizos dalībniekus lietojamības testam bieži ir lielākais izaicinājums. Tas aizņem ļoti daudz laika, jo testam nepieciešams atlasīt visatbilstošākos dalībniekus. Mēs to paveicam tavā vietā. Mēs uzrunājam tavus klientus e-pastos, iesaistāmies forumos un meklējam dalībniekus sociālo mediju vidē. Rezultātā iegūsti nevis vispārīgus viedokļus, bet precīzu ieskatu tavas mērķauditorijas iepirkšanās pieredzē tavā veikalā.
User interview call
Kad testa dalībnieki atrasti, mēs veicam 5-7 klātienes vai attālinātos lietojamības testus. Vadoties pēc mūsu norādēm, dalībnieki veic uzdevumus e-veikalā, piemēram, atrod un iegādājas kādu konkrētu produktu. Savukārt mēs vērojam, kā viņi mijiedarbojas ar e-veikalu, ko pamana, kur apstājas un kas viņus attur no pirkuma.
Online store problem areas
Ir svarīgi identificēt veikala vājās vietas, jo tās samazina ieņēmumus. Tie var būt neskaidri pogu nosaukumi, nepārskatāma mobilā versija vai nesaprotamas piegādes iespējas un izmaksas. Pamatojoties uz šiem novērojumiem, mēs sniedzam konkrētas rekomendācijas e-veikala uzlabošanai. Turklāt mēs ne tikai identificējam problēmas - mēs palīdzam tās arī atrisināt.
Usability test playback
Analītika parāda, kur cilvēki pamet lapu, bet ne to kāpēc. Lai to noskaidrotu, talkā jāņem lietojamības testi. Mēs vērojam testa dalībniekus, kuri iepērkas tavā veikalā reāllaikā, fiksējot brīžus, kad viņi apmaldās, apjūk vai vienkārši padodas. Tā mēs atklājam, kāpēc klienti apmeklē veikalu, bet neizdara pirkumu.
Usability test highlights
Ir gandrīz neiespējami būt objektīvam, ja tas ir tavs ilgi lolotais e-veikals, tavs produkts un tavs zīmols. Laikam ejot, arī uzticamiem kolēģiem vairs nav neitrāla viedokļa. Tāpēc ir vajadzīgs skats no malas. Mēs veicam lietojamības testus ar potenciāliem klientiem, jo viņi pamana to, ko tu vairs neredzi. Rezultātā iegūsti nefiltrētu, patiesu atgriezenisko saiti nevis pieņēmumus.
People avatars floating
Tavi iepirkšanās paradumi, digitālās prasmes un dzīvesveids nesakrīt ar visiem e-veikala klientiem. Tieši tāpēc ir svarīgi ņemt vērā tavas auditorijas paradumus un prasmes. Mēs palīdzam saskaņot veikala struktūru, valodu un lietotāja plūsmu ar to, kā domā un rīkojas tavi klienti, lai veikals kļūtu intuitīvs. Rezultāts? Iepirkšanās pieredze, kas šķiet vienkārša, dabiska un ved tieši uz pirkumu.
Mārtiņš Mihailovs
Elīna Bumbiere

Nepieciešama palīdzība ar tavu e-veikalu?

E-komercijas aģentūra zīmoliem, kuri vēlas vairāk kā tikai skaistu dizainu - tie vēlas rezultātus. Mēs apvienojam stāstniecību, dizainu un programmēšanu, lai motivētu e-veikala apmeklētājus kļūt par lojāliem klientiem.

Klientu atsauksmes

  • Uzreiz sapratām, ka esam uz viena viļņa!

    Meklējām uzticamu partneri veikala izveidei un uzreiz sapratām, ka esam ar Zuper uz viena viļņa! Zuper ļoti labi sadzirdēja mūsu vēlmes un vajadzības tai pat laikā piedāvājot savu redzējumu. Ļoti ātras atbildes un patīkama komunikācija. Jaunais veikals ne tikai izskatās lieliski, ir pārskatāms un ērts, bet ir uzlabojusies arī lietotāju pieredze.

    Arta Celma
    Arta Celma E-komercijas vadītāja @ AMATA
  • Zuper piedāvā visu, kas e-komercijā nepieciešams!

    Ļoti novērtēju profesionālu, bet atklātu un operatīvu komunikāciju. Arī e-veikalā pēc palaišanas ir manāmi uzlabojies iepirkšanās ērtums, pārskatāmība, arī ātrums, to caur atsauksmēm pauž arī paši klienti. Liels trumpis ir tas, ka vienuviet var iegūt augstākās kvalitātes teksta veidošanu, tehnisko izstrādi un dizaina radīšanu.

    Miks Balodis
    Miks Balodis Ex-CEO @ Vaidava Ceramics
  • Lieliska sadarbība! No sirds iesaku citiem.

    Zuper radīja vairāku valodu iepirkšanās pieredzi ne tikai veikalā, bet arī epastu mārketingā. Viss tekstuālais saturs - blogi, lapas saturs, pat noteikumu lapas- tika paceltas pilnīgi citā līmenī!

    Gunita Spravņika
    Gunita Spravņika Līdzīpašniece @ Monboxy