Conversion blockers
Apmeklētāji ienāk, bet pirkumi nenotiek? Mūsu e-komercijas konversiju optimizācijas pakalpojumi palīdz atklāt, kas traucē sasniegt rezultātus. Analizējam visu pircēja pieredzi no piezemēšanās lapas līdz pirkuma apstiprinājumam, lai atrastu traucēkļus, kas neļauj apmeklētājiem kļūt par klientiem. Tas var būt neveikls izkārtojums, neskaidra navigācija, vājš aicinājums rīkoties vai lēna lapas ielāde. Mēs sakārtojam ceļu līdz pirkumam, lai vairāk apmeklētāju tiešām rīkotos, nevis tikai apskatītos.
Graph avarage order value
Ja vidējā pirkuma vērtība nepieaug, mēs palīdzam to pacelt ar individuāli iztrādātu plānu. Pielietojam tādas stratēģijas kā produktu komplektēšana, produktu ieteikumi un nelieli UX uzlabojumi, kas mudina klientus pirkt vairāk bez “uzspiešanas” sajūtas. Tajā pašā laikā izvērtējam, kā produktu lapas varētu iedrošināt pirkt vēl vairāk vai tieši otrādi, kur tās pārslogo klientu.
Product page
Labs dizains nozīmē vairāk nekā tikai skaistu izskatu. Mēs izmantojam pārbaudītus dizaina principus - vizuālo hierarhiju, uzticamības signālus un “mobile-first” pieeju -, lai produktu lapas būtu viegli uztveramas un ērti pārlūkojamas. Tās virza apmeklētāju no klikšķa līdz pirkumam, padarot iepirkšanās pieredzi intuitīvu un vienkāršu. Mēs uzlabojam ne tikai vizuālo dizainu, bet arī kopējo iepirkšanās pieredzi.
Ecommerce copywriting
Mēs rakstām ar nolūku, lai palīdzētu apmeklētājiem saprast, iztēloties un ar pārliecību nospiest “Pievienot grozam” pogu. Tava zīmola toni un stilistiku papildinām ar konversiju stratēģijas pieredzi, kas palīdz pārvērst ierastus vārdus pārdošanas tekstos. Mēs radām tava zīmola tonī un stilistikā ieturētus pārdošanas tekstus, kas palīdz uzlabot konversijas. Tekstiem ne tikai jāapraksta produkta īpašības, bet arī jārada klientā uzticība un vēlme rīkoties. Mēs veidojam produktu aprakstus, epastu saturu un e-veikala tekstuālo saturu, kuri ir skaidri, pārliecinoši, cilvēcīgi un bez mākslīgas “pārdošanas” sajūtas.
Illustration bolt
Lapas ielādes ātrums nav tikai tehnisks rādītājs. Tas var būt arī slēptais šķērslis pirkuma veikšanai. Mēs veicam auditu un uzlabojam veikala ielādes ātrumu, mobilās versijas veiktspēju un atrisinām tehniskās problēmas, kas nemanāmi ietekmē pārdošanu. Ātrāks veikals notur pircēju uzmanību, uzlabo pozīciju meklētājprogrāmās un samazina to apmeklēju skaitu, kas lapu pamet, neizdarot pirkumu. Mēs parūpējamies, lai tava veikala veiktspēja palīdzētu tam augt, nevis bremzētu tā izaugsmi.
Mārtiņš Mihailovs
Elīna Bumbiere

Nepieciešama palīdzība ar tavu e-veikalu?

E-komercijas aģentūra zīmoliem, kuri vēlas vairāk kā tikai skaistu dizainu - tie vēlas rezultātus. Mēs apvienojam stāstniecību, dizainu un programmēšanu, lai motivētu e-veikala apmeklētājus kļūt par lojāliem klientiem.

Klientu atsauksmes

  • Uzreiz sapratām, ka esam uz viena viļņa!

    Meklējām uzticamu partneri veikala izveidei un uzreiz sapratām, ka esam ar Zuper uz viena viļņa! Zuper ļoti labi sadzirdēja mūsu vēlmes un vajadzības tai pat laikā piedāvājot savu redzējumu. Ļoti ātras atbildes un patīkama komunikācija. Jaunais veikals ne tikai izskatās lieliski, ir pārskatāms un ērts, bet ir uzlabojusies arī lietotāju pieredze.

    Arta Celma
    Arta Celma E-komercijas vadītāja @ AMATA
  • Zuper piedāvā visu, kas e-komercijā nepieciešams!

    Ļoti novērtēju profesionālu, bet atklātu un operatīvu komunikāciju. Arī e-veikalā pēc palaišanas ir manāmi uzlabojies iepirkšanās ērtums, pārskatāmība, arī ātrums, to caur atsauksmēm pauž arī paši klienti. Liels trumpis ir tas, ka vienuviet var iegūt augstākās kvalitātes teksta veidošanu, tehnisko izstrādi un dizaina radīšanu.

    Miks Balodis
    Miks Balodis Ex-CEO @ Vaidava Ceramics
  • Lieliska sadarbība! No sirds iesaku citiem.

    Zuper radīja vairāku valodu iepirkšanās pieredzi ne tikai veikalā, bet arī epastu mārketingā. Viss tekstuālais saturs - blogi, lapas saturs, pat noteikumu lapas- tika paceltas pilnīgi citā līmenī!

    Gunita Spravņika
    Gunita Spravņika Līdzīpašniece @ Monboxy