Online store problem areas
Ja veikalam ir apmeklējums, bet nav pirkumu – kaut kas nav kārtībā. Veicot visaptverošu e-veikala auditu (no sākumlapas līdz pirkuma veikšanai), mēs identificējam, kuros brīžos rodas apjukums. Iespējams, tā ir mulsinoša navigācija, lēns ielādes ātrums, neskaidrs produkta apraksts vai nepārdomāts klienta ceļš. Mēs iedziļināmies un veicam pamatīgu izpēti. Tā nav virspusēja analīze. Mēs precīzi norādām, kur klienti apmulst un kāpēc tas notiek.
Google analytics widgets
Mēs analizējam datus no Shopify, Google Analytics un citiem avotiem. Mūs interesē tas, kas patiešām svarīgs - lietotāju uzvedības likumsakarības, mulsuma brīžus un iespējas, kas bieži slēpjas acu priekšā. Salīdzinot lietotāju uzvedības datus ar biznesa rezultātiem, mēs iegūstam skaidrību par to, kas ietekmē konversijas un ieņēmumus. Tikai ar šādu pieeju var pieņemt pārdomātus lēmumus, kas dod reālu atdevi.
Session recording
Kvantitatīvo datu analītika parāda tikai pusi no stāsta. Mēs vērojam, kā reāli klienti iepērkas tavā veikalā, izmantojot temperatūras kartes (heatmaps), sesiju ierakstus un lietojamības testus. Tie palīdz atklāt nianses, ko skaitļi vien nevar parādīt - neskaidras pogas, mulsinoši produktu apraksti vai traucējošus elementus, kas novēršs uzmanību.
Revenue leaks
No lēnas e-veikala ielādes līdz sarežģītiem pirkuma soļiem, mēs palīdzam atrast to, kas klusām “apēd” tavu peļņu. Mūsu e-komercijas audits palīdz nezaudētos potenciālos ieņēmumus un apturēt konversiju traucēkļus, pirms tie sāk ietekmēt rezultātus.
Seo optimization
Ja tavs veikals neparādās meklēšanas rezultātos, tas nav redzams tur, kur sākas klienta ceļš. Mūsu e-komercijas audits ietver SEO pārbaudi - lapu struktūru, meta datus, alt tekstus, ielādes ātrumu, atslēgas vārdu lietojumu un iekšējās saites. Atrodam gan “ātrās uzvaras”, gan lielās iespējas, lai palīdzētu tavam veikalam kāpt meklēšanas reitingos.
User interview call
Ar lietojamības testiem un intervijām mēs novērojam pircēju iepirkšanās procesu tavā e-veikalā. Cilvēku, kas, iespējams, domā, pārlūko un iepērkas citādi nekā tu pats. Mēs atlasām klientus no tavas mērķauditorijas un organizējam 5-7 lietojamības testus. Pēc mūsu norādēm, testa dalībnieki veic dažādus uzdevumus, kuru laikā vērojam viņu uzvedību un izdarām secinājumus, par e-veikala lietojamību. Apvienojot datu analīzi ar lietojamības testu rezultātiem, iegūstam pilnīgu priekšstatu par e-veikalu.
Zuper elina and martins
Tu savu veikalu redzi katru dienu, varbūt pat pārāk bieži, lai pamanītu, kas vairs nestrādā. Mēs piedāvājam svaigu, objektīvu skatījumu, kas balstīts vairāku gadu e-komercijas pieredzē, strādājot ar dažādu nozaru un izmēru e-veikaliem. Mēs spējam sniegt objektīvu vērtējumu, jo esam neitrāla trešā puse, kuras viedokli neietekmē uzņēmuma hiararhija.
Mārtiņš Mihailovs
Elīna Bumbiere

Nepieciešama palīdzība ar tavu e-veikalu?

E-komercijas aģentūra zīmoliem, kuri vēlas vairāk kā tikai skaistu dizainu - tie vēlas rezultātus. Mēs apvienojam stāstniecību, dizainu un programmēšanu, lai motivētu e-veikala apmeklētājus kļūt par lojāliem klientiem.

Klientu atsauksmes

  • Uzreiz sapratām, ka esam uz viena viļņa!

    Meklējām uzticamu partneri veikala izveidei un uzreiz sapratām, ka esam ar Zuper uz viena viļņa! Zuper ļoti labi sadzirdēja mūsu vēlmes un vajadzības tai pat laikā piedāvājot savu redzējumu. Ļoti ātras atbildes un patīkama komunikācija. Jaunais veikals ne tikai izskatās lieliski, ir pārskatāms un ērts, bet ir uzlabojusies arī lietotāju pieredze.

    Arta Celma
    Arta Celma E-komercijas vadītāja @ AMATA
  • Zuper piedāvā visu, kas e-komercijā nepieciešams!

    Ļoti novērtēju profesionālu, bet atklātu un operatīvu komunikāciju. Arī e-veikalā pēc palaišanas ir manāmi uzlabojies iepirkšanās ērtums, pārskatāmība, arī ātrums, to caur atsauksmēm pauž arī paši klienti. Liels trumpis ir tas, ka vienuviet var iegūt augstākās kvalitātes teksta veidošanu, tehnisko izstrādi un dizaina radīšanu.

    Miks Balodis
    Miks Balodis Ex-CEO @ Vaidava Ceramics
  • Lieliska sadarbība! No sirds iesaku citiem.

    Zuper radīja vairāku valodu iepirkšanās pieredzi ne tikai veikalā, bet arī epastu mārketingā. Viss tekstuālais saturs - blogi, lapas saturs, pat noteikumu lapas- tika paceltas pilnīgi citā līmenī!

    Gunita Spravņika
    Gunita Spravņika Līdzīpašniece @ Monboxy