Mēs protam

  • E-komercijas stratēģija

    • Shopify un Shopify Plus stratēģija
    • Klientu piesaistes un noturēšanas plāns
    • Cenu un produktu stratēģija
    • Zīmola pozicionēšana un diferenciācija
    • Produkta atbilstība tirgum
    • Omnikanālu pārdošanas stratēģija
    • Klientu izpēte
  • Dizains un izstrāde

    • Individuāls e-veikala dizains
    • Shopify veikala izstrāde
    • Interneta veikala ātrdarbības uzlabošana
    • Pieejamības un UX atbilstība
    • Konversijas rādītāju optimizācija (CRO)
    • Trešo pušu integrācijas
    • Tehnoloģiju risinājumu un rīku ieteikumi
    • Ilgtermiņa tehniskais atbalsts
  • Mārketings un satura veidošana

    • Tekstuālā satura izveide (kopīraitings)
    • E-pasta mārketings
    • Meta un Google reklāmas
    • SEO optimizācija
    • Lietojamības testēšana
    • Datu analīze un pārskati
    • A/B testēšana un eksperimentēšana
  • Starptautiska izaugsme un lokalizācija

    • Shopify veikals vairākiem reģioniem
    • Vairāku valodu un valūtu konfigurācija
    • Reģionāli pielāgots SEO
    • Piegādes un loģistikas risinājumu uzstādīšana
    • Daudzkanālu mārketings dažādos tirgos
    • Atbilstība GDPR un citiem normatīviem
    • Globālo nodokļu un muitas risinājumi

Ko saka mūsu klienti

  • Uzreiz sapratām, ka esam uz viena viļņa!

    Meklējām uzticamu partneri veikala izveidei un uzreiz sapratām, ka esam ar Zuper uz viena viļņa! Zuper ļoti labi sadzirdēja mūsu vēlmes un vajadzības tai pat laikā piedāvājot savu redzējumu. Ļoti ātras atbildes un patīkama komunikācija. Jaunais veikals ne tikai izskatās lieliski, ir pārskatāms un ērts, bet ir uzlabojusies arī lietotāju pieredze.

    Arta Celma
    Arta Celma E-komercijas vadītāja @ AMATA
  • Zuper piedāvā visu, kas e-komercijā nepieciešams!

    Ļoti novērtēju profesionālu, bet atklātu un operatīvu komunikāciju. Arī e-veikalā pēc palaišanas ir manāmi uzlabojies iepirkšanās ērtums, pārskatāmība, arī ātrums, to caur atsauksmēm pauž arī paši klienti. Liels trumpis ir tas, ka vienuviet var iegūt augstākās kvalitātes teksta veidošanu, tehnisko izstrādi un dizaina radīšanu.

    Miks Balodis
    Miks Balodis Ex-CEO @ Vaidava Ceramics
  • Patiešām lieliska sadarbība!

    Ļoti profesionāla sadarbība – godīga komunikācija, dziļa iedziļināšanās mūsu biznesā, vērtīgi priekšlikumi un gatavība pateikt ‘nē’, kad nepieciešams. Novērtējam jūsu ‘business-minded’ pieeju: ne tikai tehniskais darbs, bet arī domāšana par mūsu rezultātiem un investīciju atdevi. Ļoti pieejami, operatīvi, kvalitatīvs rezultāts un patīkama, pozitīva attieksme. Mēs noteikti iesakām jūs tālāk!

    Mārtiņš Spravņiks
    Mārtiņš Spravņiks Līdzīpašnieks @ Sweet Home From Wood
  • Visu paveica lieliski un ar pirmo piegājienu!

    Nav daudz tādu uzņēmumu, kas spējīgi izstrādāt gan dizainu, gan tehnisko risinājumu un saturu. Iepriekšējās pieredzes bija vilšanās. Zuper jau pirmajā brīdī nolasīja mūsu vajadzību. Veiktā priekšizpēte nodrošināja to, ka pirmais piedāvātais risinājums bija uzvarētājs.

    Agnese Veinberga
    Agnese Veinberga Partnere @ FABaltics

Izklausās labi. Bet vai mums ir pa ceļam?

Iepazīsties ar mūsu principiem un saproti, vai esam uz viena viļņa.

Esam uz viena viļņa ar zīmoliem, kuri

  • Ir izauguši no LinkedIn redzētajiem ātrajiem padomiem. Tu zini, ka rezultātiem ir nepieciešams stratēģisks un mērķtiecīgs darbs
  • Ir ieinteresēti sadarboties, ir atsaucīgi un sadarbības partnerus uztver kā daļu no komandas
  • Dod priekšroku proaktīvam partnerim, kas ierosina idejas nevis gaida darāmo darbu sarakstu
  • Saprot, ka lieliskiem veikaliem ir nepieciešams mārketings. Citādāk neviens tos neapmeklēs
  • Zina, ka rezultātiem nepieciešams laiks, neatlaidība un budžets
  • Vēlas ilgtermiņa sadarbības partneri, nevis ašo ideju īstenotāju
Chaos analogy

Mums nebūs pa ceļam, ja

  • Dzenies pakaļ lētam, ašam risinājumam, neizprotot problēmu
  • Ceri, ka redizains saglābs nepārdomātu biznesa modeli
  • Vēlies kādu, kurš precīzi īstenos tavu vīziju, bez liekiem jautājumiem
  • Meklē zemāko cenu, nevis lielāko pievienoto vērtību
  • Tici, ka tavs produkts spēj pārdot pats sevi, bez mārketinga un stratēģijas
  • Tavas ekspektācijas ir ļoti augstas, bet budžets tām netur līdzi