Vēlies sadarboties?

Tematiskās darbnīcas & apmācības

Uzstāšanās un prezentācijas

Sociālie mediji

Elina bumbiere

Elīna Bumbiere

elina@thezuper.com

Man nepatīk minēt — man patīk ieklausīties. Ikdienā runāju ar klientiem, lai zīmoliem nebūtu jāmin, kas viņu veikalos darbojas veiksmīgi un kas mulsina apmeklētājus. Iegūto informāciju pārvēršu trāpīgos tekstos un pārdomātos dizaina uzlabojumos.

Papildus darba pieredze:

  • Logo Printful Printful

    Kā mārketinga projektu vadītāja biju atbildīga par jaunu funkcionalitāšu izstrādi. Ieviesu lietotāju izpētes principus un lietojamības testēšanu, kā arī organizēju satura izstrādes, dizaineru un programmētāju darbu projektu izstrādes laikā.

  • Logo Draugiem Group Draugiem Group

    Vienlaicīgi darbojos vairākos grupas uzņēmumos, radot dažādu formātu tekstuālo saturu, mārketinga plānus, maksas reklāmas un epastu stratēģijas.

  • Logo Startup House Riga Startup House Riga

    Tematiskais un vadošais mentors jaunuzņēmumiem. Palīdzu komandām izprast produkta virzību tirgū, klientu ceļu un atbilstošākos mārketinga risinājumus.

  • Logo Zuperskin Zuperskin

    Mūsu pašu radītais sejas kopšanas kosmētikas zīmols, ar kuru ikdienā praktizējam e-komercijas stratēģijas.

Martins mihailovs

Mārtiņš Mihailovs

martins@thezuper.com

Dizainēju skaistus un ienesīgus e-komercijas veikalus. Pārvēršu dizainus ātrdarbīgā kodā un regulāri klientiem atgādinu, ka nedrīkst aizmirst par mārketingu. Mana superspēja? Dienas laikā viegli pārslēgties starp dizaina, programmēšanas un mārketinga uzdevumiem.

Papildus darba pieredze:

  • Logo Printful Printful

    Kā lietotāju pieredzes dizainers uzlaboju UX, padarot to intuitīvāku, konsekventāku un efektīvāku — lai tīmekļa un mobilā pieredze klientiem šķistu kā viens veselums.

  • Logo draugiem.lv draugiem.lv

    Mana uzmanība bija vērsta uz lietotāju pieredzes un lietotāja saskarnes risinājumiem Android lietotnei, privātajām ziņām un kopienas sadaļām.

  • Logo Startup Wise Guys Startup Wise Guys

    Kā mentors sniedzu komandām atgriezenisko saikni un ieteikumus par radīto risinājumu lietojamību.

  • Logo Zuperskin Zuperskin

    Mūsu pašu radītais sejas kopšanas kosmētikas zīmols, ar kuru ikdienā praktizējam e-komercijas stratēģijas.

Jautājumi, kas, iespējams, ienākuši prātā arī tev.

Atbildam godīgi un caurskatāmi.

  • Kādas ir pakalpojumu izmaksas?

    Ļoti labs jautājums. Kad kļūstam par ilgtermiņa sadarbības partneriem, mēs uzņemamies paveikt visu, kas nepieciešams, lai sasniegtu rezultātus. Mūsu likme ir 60 EUR stundā - neatkarīgi no uzdevuma. Ja meklē vislētāko risinājumu, iespējams, tie nebūsim mēs. Mēs nekonkurējam ar cenu, bet gan ar rezultātiem - un zinām, ka ieguldījums atmaksāsies. Īsāk sakot: mūsu izmaksas ir zemākas par to, ko nopelnīsi, sadarbojoties ar mums.

  • Ar ko Zuper atšķiras no citām aģentūrām?

    Patiesībā, mēs nemaz neesam aģentūra šī vārda klasiskajā izpratnē. Mums nav lielas komandas, projektu vadītāju, vai sagataves, ko izmantojam visiem klientiem. Mēs vienlaicīgi strādājam ar nelielu klientu loku, lai iedziļinātos problēmā un kļūtu par daļu no komandas. Tādējādi varam nodrošināt savlaicīgu un pārdomātu komunikāciju, precīzu risinājumu un attiecības, kas balstītas patiesā ieinteresētībā. Ja meklē uzticamu ilgtermiņa e-komercijas atbalstu, esi pareizajā vietā.

  • Vai varat palīdzēt ar veikala izveidi un uzturēšanu?

    Jā. Mēs palīdzam gan izveidot, gan uzturēt e-komercijas projektus. Neatkarīgi no tā, vai ideja ir sākumfāzē, vai nepieciešama palīdzība ar stratēģiju ilgtermiņā, mēs varam palīdzēt jebkurā dzīvescikla posmā.

  • Vai Zuper var palīdzēt ar stratēģiju UN izpildi?

    Tieši to vislabāk pieprotam – veidojam pārdomātas stratēģijas un ieviešam tās realitātē. Mēs pielietojam gadu laikā uzkrātās zināšanas un prasmes, lai ieviestu nepieciešamās izmaiņas tur, kur tas ir vislietderīgāk. Mūsu prasmes iekļauj (bet ne tikai) UX/UI dizainu, produktu mārketingu, B2C un B2B risinājumus, e-pasta mārketingu, lietotņu dizainu, tekstu rakstīšanu, konversiju optimizāciju un risinājumu izstrādi.